ادکارہ ماہرہ خان نے ایمیگالا میں بااختیار تقریر کی۔

 


ادکارہ ماہرہ خان نے ایمیگالا میں بااختیار تقریر کی۔

#ریز_آف_لائٹس ، شوبز نیوز : ادکارہ ماہرہ خان نے آخر کار حالیہ ایمیگالا ایوارڈز سے اپنی بااختیار تقریر میں جھانکنے کی پیشکش کی، جہاں انہیں فیشن میں آرٹسٹ کا اعزاز ملا۔

بدھ کے روز اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر جاتے ہوئے، ہمسفر اداکارہ نے ایک کیروسل شیئر کیا جس میں ان کی مشہور تصاویر اور دل سے قبول کرنے والی تقریر کی ایک ویڈیو ہے۔

 

ماہرہ اپنی تقریر کا آغاز کرتی ہیں، "جب خواتین دوسری خواتین کا ساتھ دیتی ہیں... جب عام طور پر لوگ دوسرے لوگوں کا ساتھ دیتے ہیں... معجزے ہوتے ہیں... جادو ہوتا ہے"۔

 

اس نے جاری رکھا، "ہم سوچتے ہیں کہ ہمیں کچھ لینا چاہیے اور اسے اپنے پاس رکھنا چاہیے لیکن حقیقت میں جادو تب ہوتا ہے جب ہم اسے دے دیتے ہیں۔"

 

"میری پوری زندگی کا مقصد خود کو بڑے پردے پر دیکھنا تھا... اور مجھے امید ہے کہ میں مرتے دم تک ایسا کروں گا..لیکن مجھے لگتا ہے کہ میری زندگی کا دوسرا مقصد ہوگا، جو میرے والدین نے بھی سکھایا ہے 'ادائیگی۔ یہ آگے."

 

ماہرہ خان نے اپنی تقریر کا اختتام ڈاکٹر مشیل ڈہر کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کیا کیونکہ انہوں نے اس اعزاز پر ان کا شکریہ ادا کیا۔

 

پوسٹ کے ساتھ ایک میٹھا کیپشن تھا جس میں لکھا تھا، "اس طرح کی راتوں میں.. میں شکر گزاری کی پاگل مقدار محسوس کرتا ہوں۔ زندگی کے لیے، ہمت کے لیے، اپنے خاندان کے لیے، میرے دوستوں کے لیے، میرے پرستاروں کے لیے.. بڑی مہربانیوں کے لیے اور خاص طور پر نرم دل لوگوں کے لیے۔ الحمدللہ۔"

 

ماہرہ خان نے گزشتہ ہفتے دبئی میں منعقدہ ایمیگالا میں موتیوں اور سیکوئنز کے زیور سے آراستہ آئس بلیو آف شولڈر گاؤن کو ہلایا۔


 

Post a Comment

0 Comments